Děkujeme za pochopení.
J98i71ř48í 44J52i37r58o45u90d39e69k
,,Druhá světová válka a řízené střely V1"
Možná pár detailů. V1 NEBYLA ŘÍZENOU STŘELOU. Odpalovací rampy byly stabilní, později i demontovatelné. Stabilní byly stavěny nasměrované na cíle, kam měly střely doletět. Množství paliva bylo dáno vzdáleností. Přívod paliva budˇ odstavil časovač, nebo došlo k pádu po dojití paliva. Pro fci pulsač. motoru bylo nutná dopředná rychlost. Proto starty z lyžinových ramp pomocí urychlovacích pístů a ,,vozíků", později i z letounů.Směr letu byl udržován pomocí gyroskopu. Po ztrátě tahu přešla střela do pádu kvůli ztrátě vztlaku. Sebevražedná verze, obdobná jako japonská Baka, byla konstruována jako pilotovaná kvůli přesnému navedení na cíl. Místa Vámi zmíněných základem, BUDOVANÝCH ORG. TOD, byla vybrána plánovitě právě kvůli cílům. Spojenci po jejich objevení a zjištění jejich účelu na ně útočili. Likvidace V1 ve vzduchu se prováděla jednak střelbou, někdy i ,,prostým" vychýlením, KDY STÍHACÍ LETOUN svým křídlem ,,podebral" křídlo střely. Proti V2 nebylo obrany. Jedna náhodně zasáhla i kino v Antverpách, plné spoj. vojáků.
P.S.: mnohé bylo publikováno již v šedesátých letech, např. v edici ,,Přísně tajné", resp. Zbraně X. Jinak zdravím. J.A.J.
J52i73ř27í 19K98i90n19d66l
Tak ji nazýval průvodce. Uváděl ji jako řízenou střelu. Budeme ji tedy nazývat letounovou střelou. Střela byla vybavena autopilotem, který výraběla firma Askania a byla vybavena soustavou gyroskopů a korekcí podle magnetického kompasu. Dokázala za letu měnit směr a tím znesnadňovala zjištění místa odpalu. Rampa musela být pevně zabudovaná, aby při startu nedocházelo ke chvění. Němci ji dokázali zmontovat z dílů, kdy patky musely být pevně zabudované.
L26u47d25ě36k 65K69r55a37t32o90c71h54v45í62l
, až na jeden detail. V-1 (Fi 103) nepatřila mezi řízené střely. Parametry letu (směr, výška, dolet) se nastavovaly před startem a za letu již nešly měnit - čili neřízená letounová střela.
M79a89r90t67i46n 70K51a66v75k36a
Tak tak. Navíc její rychlost nebyla dostačující, takže se piloti brzy naučili tyto střely sestřelovat, ale také odklánět pomoci křídel svých letadel
- Počet článků 37
- Celková karma 14,77
- Průměrná čtenost 1577x