Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,Malá historie státu Izrael"

R^ Poměrně stručné shrnutí. Na celé historii Izraele se velmi odrážely zájmy těch, či oněch velmocí i celková situace ve světě. Tento stav trvá v podstatě dodnes.

3 0
možnosti
VM

Pane Kindle,s Vašim blogem,v podstatě,souhlasím.

Vím,že dost často spolu nesouhlasíme,ale věřte mě,že jsem nikdy neschvaloval vraždění Židů či kohokoliv jiného,jak o mě tvrdí J.Ziegler,je to lež.

Hezké Vánoce.

1 0
možnosti
PH

Izraelci budou pro nás do budoucna velmi cenným spojencem, zejména nás můžou naučit jak se efektivně postavit islámské agresi hrozící z bezprostřední blízkosti.

13 1
možnosti
AK

No, to ano, jejich metody mučení a genocidní chování pro nás fakt můžou být užitečné, nejdřív ale musíme obsadit nějaké území v arabském světě, abychom je mohli uplatňovat.

0 12
možnosti
VH

Pěkně sepsáno, dík.

10 1
možnosti
AK

Tohle není žádné připomenutí vzniku Izraele, ale absolutní tendenční žvást. Pokud by vás opravdu zajímala historie, tak budete jednak schopen používat i argumenty druhé strany a také vše ukážete z pohledu mezinárodního práva.

0 9
možnosti
VH

Tak ná mu tu, Kowalczyk, zaargumentujte, ať se můžeme poučit.

8 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 14,77
  • Průměrná čtenost 1577x
Jsem absolvent střední školy, který se zajímá o historii. Čtu knihy zajímající se zejména historií, které píší historici. Zejména mě zajímá historie Židů.

Seznam rubrik