Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ty média píšící o chudobě a bídě v Čechách to je patrně jen váš nesplněný sen a to že vaše okolí hrdě vzdoruje nejvyšší inflaci v okolí je nepochybně vzorný přístup a přeji ať je tomu i nadále, bo se obávám, že to co prožíváme je jen zahřívací kolečko.

Chápu vaše sdělení též jako vyjádření podpory skalního voliče stávající vládě. Ještě například velké štěstí třeba pro frantíky a další země a směrem na západ, ty by již byl lid na ulicích a vláda by se rychle změnila, resp vyměnila.

8 1
možnosti
PK

Energie nakupují dodavatelé dopředu - i 2 roky, jak jsem četl. Kromě Písaříka z Bohemie Energy. To násobné zdražení se teprve projeví, i já platím "jen" dvojnásobek proti době předcovidové. Na co v potravinách sáhnu - +25 - 50% plus, i víc. I chléb náš vezdejší či rohlíky gumáky. Jako důchodce to musím někde nahradit - v kavárně či restauraci mě neuvidí. Vyrážím několikrát měsíčně do Němec a za 9 euro si užívám tamější vláčky či MHD. Ceny v Lidlu jsou prakticky stejné, kvalita lepší. Jó a ještě jsem zapomněl, už mám na to skoro v 80 nárok, pustil jsem milenku k vodě. Ta mě stála prachů ...

3 0
možnosti
Foto

Já pane Kuchto, jako důchodce, chodím s manželkou, jak do cukrárny na kávu a dorta, jednou týdně chodíme na oběd jeden za 150 Kč a k tomu plzeničku, třikrát týdně na tři pivka a také chodíme na hudební produkce pokud jsou někde v okolí. Přitom všude je plno a všude převažují důchodci. Důchod měl byl několikrát zvýšen ze zákona a v září nastane druhé zvýšení. Takže mám solidní důchod a nenaříkám. To nemluvím o tom, jak je všude plno nakupujících a opět důchodci. Důchodci se zajedou i do Německa na nákupy, jak je tam vidím. Pokud je vám 80 let tak máte důchod vyšší než já, protože vám byl několikrát ročně zvýšen. Pokud dobře počítám tak 15 x. V září to bude po šestnácté.

0 0
možnosti
JV

Souhlasím, a to jsem seniorka. :-) Ještě mě napadlo, kolik lidí je potetovaných, kolik žen má každý měsíc nové nehty a kolik lidí má doma psy a kočky. A toto vše není zadarmo. Rv

5 0
možnosti
KK

A to si představte, že některý lidi mají doma jiný lidi. To je teprve ranec!

3 0
možnosti
KK

Média skoro denně hlásají, že Češi žijí v chudobě a budou umírat hlady. Můžete uvést nějaký zdroj?

3 0
možnosti
NP

Souhlas a velká karma R^

3 0
možnosti
JL

chudák ta baba s vilou...slzím nad ní. Počkal bych na jaro, až přijde vyúčtování, pak to zhodnotíme.

3 0
možnosti
AK

Nevím sice, které médium to hlásá, ale když si uvědomím, že máme asi 70 tisíc bezdomovců a 100 tisíc pracujících za minimální mzdu, tak bych to za lež nepovažoval.

1 0
možnosti
LV

To ale není nic nového, není to důsledek aktuální situace.

0 0
možnosti
JH

Ano, žádnou paniku, Megawatthodina stála dnes na burze pouhých 17000,-Kč, Super R^

2 0
možnosti
Foto

J71a26n 30Š22i51k

22. 8. 2022 21:40

Souhlasím. Ta panika s pohonnými hmotami to ukazuje nádherně. Tam, kde zpanikařili, třeba v Maďarsku, teď mají problémy. U nás cena normálně klesla a to bez nějakých výrazných zásahů státu a problém s dodávkami není. Jinak teď se projeví kolik lidí žije zbytečně samo třeba v pětipokojivých bytech. I to je jeden z důvodů nedostatku bytů. Přiměřenost a přiblížení se skutečné realitě třeba přispěje k rozpohybování realitního trhu za reálné ceny. Nejhorší jsou staré neezateplene a velké domy. S tím stát nepomůže a takových je dost. Ale jinak...Ceny donekonečna nahoru šponovat nejde. Dobrý obchodník to ví. Všechno má svůj strop a ten se blíží. Hezký den

11 0
možnosti
JM

J32a52n 95M58a79r70e76k

23. 8. 2022 1:24

Souhlasím s vámi pane Šik, ceny jsou takové, které unese trh.

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 14,77
  • Průměrná čtenost 1577x
Jsem absolvent střední školy, který se zajímá o historii. Čtu knihy zajímající se zejména historií, které píší historici. Zejména mě zajímá historie Židů.

Seznam rubrik